lördagsgodis

Åh mitt huvud.
Kvällen igår blev en hel natt.
Började after work med mami och hennes vännina på Hotel Nobel house.
Därefter blev det italiensk buffé hos fina felicia. Reseprat och skratt.
Vid elva avlägsnade jag för att möta upp rebecka och vi stryde stegen mot Bollywood.
Cider och jägermaiester, usch.
Gick till Checkpoint för att träffa jocke och dricka lite mer cider. 
Sen kom bobo & co och vi gick till happybar och rockade loss. 
Vi blev danssugna och gick till etagé men att vara ett sällskap på 13 pers är inte lätt. 
Vi fick gå vidare till hipp, klockan var nu 02.15 och hipp stänger 03.00 = 120 kr för 40 minuter. 
Fick se slagsmål iallafall. 

Vaknade med huvudvärk och en torr hals. 
Tvingade upp bobo och gjorde frulle. 
Sitter nu ch väntar på att han ska bli klar så vi kan ge oss in till stan för att bränna hans pengat på mig, woho!
snell pojkvän. 

ska sminka mig nu woopwoop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0