opsi

HEJ!
Vet att jag har varit dålig på att höra av mig här i bloggen.
Har ju massor att uppdatera er om.

Först och främst Ullared, majgad.
jag visste att det var stort, men inte så stort!
Vi gick runt i 6 timmar och pillade på allt mellan himmel och jord.
jag blev 2.221 kronor fattigare och 70 saker rikare, woho.
I min vagn fanns en lampa, sminkborttagningsmedel, tights, julstjärnos, cilit bang (smutsen ska väck),
ölkorv, vingummi, brun-utan-sol, massageolja, påslakan och ett hjorthuvud i metall.
Det var en helt underbar tripp men mina fötter mår fortfarande inte bra.
Ska dit igen, någongång.

Sen har det mest varit jobb, ganska mycket på designtorget. Rolet!
Ska dit imorgon och vara Lonleygirl, kom gärna förbi och säg hej och köp någonting.

Var och såg SAW i 3D idag, jag vet inte om det var något att hänga i julgranen då jag blundade mest.
Men det jag såg var typ blod, tarmar, tänder, hjärnsubstans och Jigsaw. Men nu kan man stryka det ifrån "1000 saker jag ska göra innan jag dör-listan".

jag och bobo ska även skaffa ett husdjur.
Vi ska köpa en hamster.
Den ska heta Hubert och bo i vårt vardagsrum.

Det var nog allt, ska faktiskt försöka sova nu.
ha de gottis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0