satkärring

usch vad bitter jag kan vara ibland.
Stackars min sambo som får stå ut med vredesutbrott.
en veckan i månaden är det som gäller.
Har kommit på en bra lösning, gymmet.
Kan få ut alla mina onödiga vredesutbrott på pilatesbollen eller löpbandet istället.
Bara att plugga in hörlurarna och försvinna till min egna värld en timme.

Sitter nu i soffan hemkommen från både gym och lite kattimys.
Tråkigt nog sover bobo så kunde inte mysa.
åh.

Hade iallafall en mysig middag med bobos parentos ikväll, det bjöds på thaigryta samt kladdkaka.
Är dock mer hungrig nu, lingonveckan ger sjukligt mycket sockersug(!) mög.

Life's a bitch sometimes.

Ska lägga mig isället.


Kommentarer
Postat av: bobo

Jäääääättegod thaigryta gumman :D

2010-11-19 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0