shopoholic

Nu har jag spenderat mina sista pengar på nelly, har sparat lite till min och bobos ett & ett halvårsdag imorgon såklart.
Men det blev nya skor, en mössa, två tröjor och lite annat smått och gott. Får överförväntat fin lön på torsdag så tycker jag var värd detta.

Nu sitter jag och gråter til extreme home make over, som vanligt, och försökaer förjäves att skicka mitt lägenhetsnummer till skatteverket så jag kan bli folkbokförd men det går inte. Ska ta itu med trygg hansa papperna nu. Har aldrig haft såhär mycket vikitga papper att hålla reda på.

Helgen har innehållt jobb på dt, pizza, armageddon, scrubs, cutty sark, fotbad, hemmakväll, mys och daim.
Ja helt klart godkänd helg.

Ska ta en promenad med nike och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, Not forgotten, sevärd film.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0