som ett barn på julafton

Sitter i soffan och tittar på när bobo spelar xbox medans jag kollar ullareds blogg, jävla nörd jag vet men halllååee det är ju ändå ullared, the place to be.

Käkar chips, godis och dricker julmust(!) i väntan på att bobo ska bli klar med sin hockeymatch på xoboxet så vi kan titta på film istället.

Bokade även biljetter till SAW i 3D på lördag, mäktigt.
Kommer antagligen pissa på mig och tjuta att jag vill hem med tanke på att jag inte har någon jättekärlek till skräckfilmer, men ändå ALLTID ska se dem.

sen tjatar bobo om att han har en överraskning till mig, jag försöker klura men får vänta till nästa helg minsann. Han säger att jag kommer bete mig som ett barn dagen innan julafton, woopwoop.
Världens bästa pojkvän eller vad? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0