tele2

Nu har jag lekt teknisk hela dagen och nu tog det slut, en jävla vägg bara byggdes upp mitt framför näsan och ja det gick bara inte längre. Klarade iallafall att byta mobiloperatör och ladda ner Itunes, att ladda ner låtar och föra över dom till Ipoden gick inte.
Katti kommer och räddar mig ikväll, som hon gjorde förra gången också.
Hade haft min Ipod i ett år men jag hade inga låtar på den förens katti kom till undersättning.

Men har iallafall gått från glockalnet till tele2 eftersom jag nu är ägare till en smartphone(?) så var det bra med surf i telefonen och eftersom glockalnet inte hade det så fick jag vara snäll och byta.

har även hunnit med frukost hos Sophie med felicia, lovisa och bella. Mysigt värre!
Sen även en lunch med mamma på red fellas, deras sallader är faktiskt lite to die for.

Nu ska jag hem till mami & papi och lämna bilen för att sen ta mig hem igen och diska.
Sen ska jag ta mig tll gymmet fast jag har så galet mycket träningsvärk i mage och ben.
Åhh vad jag har saknat att ha träningsvärk!



ska skissa fram en ny tatuering också, en mindre.
nästa månad sitter den förhoppningsvis som en smäck.
ja.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Malmhagen,



Vi på Tele2 är glada över att du valde oss som din nya operatör och jag hoppas att du kommer bli nöjd.



Om det skulle dyka upp några funderingar kring ditt nya abonnemang får du gärna skicka mig ett mail.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-11-12 @ 11:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0