alles klares

Äntligen har jag fått ta på mig mjukiskläderna och satt mig i soffan. ÅH VAD SKÖNT!
Har vänt på mitt dygn helt, kom inte i säng förens halv 4 igår.
Blev väckt av en telefonförsäljare klockan 9, inte okej.

Kämpat på hela dagen med disk, dammsugning, matlagning, promenad med nike, lämna paket byta om. Allt detta på tre timmar. Åkte in till stan och mötte upp katti. En visit till Buttericks och 250 spänn fattigare, så dyrt för lite futtigt spindelnät och ballonger. Och min jättesessya outfit.

Vi vandrade runt ett bra tag och jag hann bränna mer pengar på massa fint skit.
En ny myskofta, stay-ups till lördag, spotify premium och ansiktskräm.

Jobbet har jag inte lagt så mycket energi på denna veckan.
60.000 var mitt mål och jag ligger nu på 65.000 chillar lite nu.
Man vill ju inte verka för bra.

Imorgon ska jag tvätta hela dagen lååång.
behöver få tag på pumpor och en dammvippa innan fredag också.

Nu hitta bålrecept.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0