bankbroken

kollade nyss in på mitt konto, hör och häpna 231 kronor.
Hur fan gick det till?
Ser att jag varken fårr in penarna från dolly som jag passat 435 kr eller från min fina pojkvän. hmm bara där är det 700 spänn minsan. Om hur många dagar är det lön?!

Tur man har skapat en buffert.

Vaknade vid halv elva idag, känner mig utvilad. inga skumma drömmar inatt heller för den delen.
Idag ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv-dag. Jag ska bada, skrubba, lägga ansiktsmask, klippa tånaglarna, måla tånaglarna, göra hårinpackning, raka benen. Först ett hederligt gammalt ångbad så att alla äckliga porer öppnas.

Sen ska jag panta flaskor och köpa mat.

ja dags att röra på fläsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0