buttmassage.

Okej, massage.
Jag trodde ju verkligen att jag skulle få ryggmassage igår.
När jag kom dit så blev vi ihopparade med våra massörer, självklart fick jag en kille och jag var lagom nöjd eftersom jag tänkte "bra med en kille som kan ta i lite när det gäller ryggen". När vi satte oss ner vid massagebordet sa han"ja och idag så ska vi massera sätet."
Jag satt och verkligen försökte koppla säte och rygg men det gick inte bra så han utbrister "ja, rumpan asså".
Blev ju sådär lagom pinsamt.
Men jo det var ju skönt och eftersom jag aldrig har fått rumpmassage innan så var jag ganska spänd, eller så berodde det på att jag spände mig hela tiden.

Mycket ska man vara med om innan man dör.

Nu sitter jag i soffan och försöker samla kraft åt att stryka. Har nämligen samlat på mig en fin hög med kläder som måste stykas och nu har jag nästan inga icke-skrynkliga kläder kvar så måste ta tag i det.
åh, ska bara titta lite till på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0