computer

YES! min dator är tillbaka från verkstan.
Sitter med det i mitt knä och är allmänt lycklig, nörd hehe.
Dom hade även fixat mitt gångjärn som hade pajat, snällt av dom.
Hela kalaset gick på 0.00 kronor. Great!

Idag har det varit en pruduktiv dag. jag sov visserligen ut men när jag väl vaknade åkte jag till willys handlade massa nödvändigheter såsom bröd, ägg och nudlar.
Åkte hem och lämnade allt för att åka till siba, svängde inom plantagen för att hitta fakegräs, sånna långa strån som man har som prydnad. Men det enda dom hade gick på 399 och var typ 3 meter högt.
Tankade bilen och åkte hem till stackars pappa som ramlade på golfbanan och slog ryggen i helgen.
Fika och lite catch-up time sitter aldrig fel.

Nu sitter jag och tittar på mina två nya klänningar från nelly, mina skor som jag hade beställt var slut så dom kom inte. Men men. Har två nya klänningar iallafall woho!

Ska hoppa in i duschen nu sen bär det av till stan för jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0