eftersom jag inte orkade gå till sängen gjorde jag en lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: mys på balkongen med katti

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov


Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade in buttericks hemsida


Det sista du sa högt: Godnatt älskling


Det senaste någon sa till dig: Godnatt tuttsi


Vad har du druckit idag: vatten & cola


Vad var det senaste du åt: Köttbullar och makaroner


Vad var det senaste du köpte: Strumpor


Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärg


Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och regnigt


Godaste glassmaken: Straccatiella


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yepp


Sover du tungt: ibland, men jag snarkar inte iallafall.


Drömmer du mardrömmar: alltför ofta


Trivs du med ditt jobb: Hm det ena men inte det andra.


Favoritklädsel: leggings, pyjamas


Favoritlåt just nu: bobos spellista, massa fina låtar.


Vad ser du om du tittar till höger: Två lampor, högtalare, balkong.


Vad gör dig glad just nu: Simpsons på tv


Vad ska du göra härnäst: Försöka få kraft att ta mig till sovrummet


Höger eller vänsterhänt: höger


Humör just nu: lite sådär allmänt uttråkad


Favoritgodis: blandgodis från hemmakväll


Kläder just nu: Jeans, t-shirt och kofta


Sommarplaner: Näe inte än.


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: nepp


Morgon eller nattmänniska: Nattuggla så det smäller om det

Vad är viktigast för dig: min familj, pojkvän, vänner och att unna sig.


Är du kittlig: ja överallt.


Snarkar du: nä.


Stjärntecken: Jungfru


Äckligaste insekten: spindlar


Längtar du mest efter just nu: att finna ork att ta mig till sovruuuummmmmeeet! och lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0