fredagsmorgon.

Vaknade 05.15 och var helt säker på att bobo hade försovit sig. Men ikke.
Kunde somna om tillslut men då ringde bobos väckarklocka, hrmm.
Somnade om och vaknade vid nio, det var för tidigt så somnade om till kvart i tio.

Sitter nu och dricker te och tittar ut över bron och grannlandet.
Väntar på att mami ska ringa på dörren så ska vi tvätta sen lunch i limhamn.

Målade klart mina byråer igår, nästan. Färgen tog slut när jag var sååå nära att bli klar.
Måste köpa mer färg, måtte dom ha en liten burk, 244 kr för en liter tänker jag bara inte lägga ut.
Ny pensel måste jag också ha för den andra torkade, hehe.

Annars börjar det bli helt klart här nu.



en detalj från sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Bobo

Hahaha det är min Juliakristoffer ju :D

2010-10-16 @ 16:11:37
Postat av: Ann

kan du inte lägga ut fler bilder på lägenheten och hur ni fick dit texterna på väggen?:D

2010-10-17 @ 15:08:52
Postat av: ánna

Jo absolut :) det kommer ett inlägg med bilder och väggdekorer såfort jag får tillbaka min dator från lagning :)

2010-10-18 @ 12:06:58
Postat av: Ann

Det vore super, för dom texterna på väggen var super snygga, hur fick ni dit dom ? målat själv eller? beskriv allt för det där var de snyggaste jag har någonsin sett i ett sovrum!

2010-10-21 @ 14:32:03
Postat av: anna

Åh vad snällt sagt, lägger in ett inlägg om det imorgon! :)

2010-10-21 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0