gogo

Sitter med en sallad från gogogreen i mitt knö och ska snart streama något program.
Datorn är inlämnad fast dom på erikslust var ju inte så jäkla smarta heller.
Han som kollade datorn tog ur batteriet, blåste, tryckte på start. Död.
Tills han efter någon minut upptäckte att han hade glömt stoppa i batteriet igen.
Stackare.

Åkte till siba istället. Han förklarade att laddaren ellet uttaget till laddaren hade brännts sönder. jJha sa jag och låtsades fatta. Vadå den kan ju inte bara brännas sådär heller?
Han tvingade till och med mig att lukta i uttaget i datorn och mycket riktigt, det luktade bränd apa. Så om ca 10(!) dagar är min ögonsten hel igen, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Jens

KNÖ det heter KNÄ

Hur luktar APA?

Du är lika smart som en datakille, kanske ny bransch?

Ha det gott

2010-10-08 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0