gottissug

Åhh jag är såå otroligt sockersugen just nu, den här veckan är det faktiskt ok att vara det annars blir man en satkärring. Det som är tråkigt är att vi har inget gottis hemma, förutom en chokladtomte men jag har just nu har jag cravings för blandgodis eller cheescake. Ska promenera med nike sen och gå förbi hemmakväll, när öppnar dom?

Ska ta tag i stykhögen idag, den som jag inte tog hand om igår ja.

Löning om 5 dagar, underbart skönt! Det firar vi med att spara pengar på hög.
Bobsi och jag firar 17 månader på lördag med båda är luspanka så det blir inte roligare än att titta på tv och äta nudlar. Romantiskt.

nu svävar jag för mycket så ska göra lite frukost och titta på tyra banks show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0