morgontrött

hallåja, godmorgon på er.
sitter med grus i ögonen och pyjamasen på i köket med utsikt över ett dimmigt danmark. man ser första 30 metrarna av bron sen försvinner den.

Vet varken vart, hur, vad jag ska ta mig till idag. har två måsten. Åka hem med nike och fixa bilder på en usb-sticka tills mami samt lämna in min dator. För det är ju så kul att ta sig någonstans i detta vädret utan bil.
 
Har även vääärldens största diskhög bakom mig som balanserar på kanten av diskhon. Hur kommer det sig att det alltid är disk i den diskhon fast man precis har diskat? Nu står där 4 tallrikar, en tekanna, tekoppar, två skålar, ett fat, stekspade, bestik, glas.. MASSOR! Måste ta itu med det innan jag kan avnjuta frukost framför tv:n. Om jag får igång den vill säga. Våra kanaler vill inte ligga på rätt kanal om man säger så. Trycker man 5 kommer 2:an trycker man 13 kommer 6:an osv.

Ska sluta klaga och ta mig i kragen!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0