painterman, who wanna be a painterman?

Okej, det är nu eller aldrig. Jag valde nu för det lät roligare. Bloggen ska tas på allvar igen. Jag går och grinar över att jag har för lite tid när jag egentligen har all tid i hela världen. Mina trogna fans, Malmhagen.blogg.se is back on track fo real!

Sitter nu i vardagsrummet med kläder hängandes på varenda lediga plats som finns, dom torkar. Vi hade tvättid igår och hade ganska mycket att tvätta, torkrummet blev fullt och torktumlaren gjorde inte sitt jobb. Helt plötsligt hade vi inte mer tid så nödlösningen fick bli att hänga upp leggings på lampan, festklänningar över stolar och kalsonger över armstöd. Ska snart samla ihop allt och in i garderoben. Sen blir det disk, dammsugning, svabbning (det ligger ett fint lagen med baconfett på hela golvet eftersom vi inte har någon fläkt över spisen, ohc vi gjorde carbonara igår.) Sen ska det duschas, hämta nike, laga mat. Ja denna dagen kan nog gå åt innan jobb ja.

Bobo har fått nytt jobb så han börjar 07.00 varje dag nu, lite trisst samboliv nu när vi får träffas efter tio på kvällarna. Men knegare har det aldrig lätt.

I lördes var vi och firade hudde som fyllde 20, han hade såklart ordnat riktigt kalas med australiensiskt (?) tema. Jag vet inte varför men jag blandar alltid ihop det med vilda vestern, cowboy's, yiihaah, howdie hoow med mera.
En lyckad kväll med BBQ/bar, go musik och en jäkla blandning av männsikor.















party party.

lägger in lite fler bilder på lägenheten sen när den är städad och fin.

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0