pink

Sitter i sovrummet och bara filosoferar för mig själv.
Himlen utanför är rosa, solnedgång + ritkigt tjock dimma. Vackert.

Har varit en riktig bakisdag idag. Vaknade vid halv tolv, ut med nike plus huvudvärk, bra kombo.
Skulle äta frulle men varken jag eller bobo orkade göra något så ringde ner till capone och beställde två kebebpizzor, fetton. Sen städade vi hela lägenheten och det tog emot vill jag lova. Gårdagen låg i halsen och väntade på friheten. Mami och papi hämtade nike och hade med sig glass, fint ska det vara.

Nu har vi varit och hyrt filmisar, snabba cash, funny people och the perfect gettaway eller något.
Söndagsrutin.

Gårdagen blev en hel kväll om man säger så. kom till beccs vid tio, träffade nytt folk, peppade och ringde taxi. Tog oss till stan och klockan hann bli halv två. Så det blev breeze, ganska underskattat. Man kan flippa ut totalt på dansgolvet, tillskillnad från hipp, etage, skeppsbron och ALLA andra ställen där man står på typ ett ställe och får köra fingerdansen för inget annat funkar för man har inge space. Tog bussen hem vid fyra och kom i säng vid halv fem.

Funderar på om jag ska ta ett bad innan filmerna. hade varit gottis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0