rip min dator

Nu när jag väl tänkte börja blogga ordentligt igen ger min dator upp. Den går verkligen inte att starta, laddaren är i, batteriet har jag tagit ut och blåst på (funkar alltid på filmer), och försökt att inte trycka på alla knappar samtidigt. Den är stendöd. fanfanfan.

Nu sitter jag på bobos dator som inte alls är lika bra som min, alla bilder på lägenheten ligger ju på den döde datorn. tragiskt med sant. Ska kolla upp om det finns garanti på den eller vart man kan lämna in den. Om det ens går.

Till något helt annat.
Morgonen började med att nike väckte mig 04.18, härligt. Hon la sig på mig och vägrade flytta sig. Lyckades somna om halft tills bobo skulle upp, 05.30. Somnade om med nöd och näppe och vaknade 09.00. Gick till LIDL med nike, köpte iste och salami för en som undrar. Dom har redan börjar sälja julgodis, kände hur paniken steg ett steg längre upp i halsen.
Gick hem och plockade fram frulle, nattis kom förbi med bullar och det blev massa prat om gamla bergsskola-minnen, bandyminnen och andra minnen. Vi gick ner till småbåtshamnen, svinkallt! Sen kom dagens höjdpunkt, vi såg Johan Glans utanför apoteket i limhamn. Åhh.





Nu sitter jag i min ensamhet och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, funderar på att laga mat. Ja fram med kokboken!

ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

Johan Glans var och titta när jag red idag ;) dedu! haha satt bordet bakom han.. synd han inte drog lite skämt :( ihihi

2010-10-06 @ 23:47:11
Postat av: annaa

haha varför var han och kollade på hestar :(?

2010-10-07 @ 10:46:04
URL: http://ma
Postat av: amanda

hans fru har häst på örs så han är där ibland med henne och kollar in läääget :( hihihhi

2010-10-07 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0