saturday night fever

Jaha då sitter man här i underkläder i soffan och äter jordgubbsfil med havrefras och har ont i magen pga. det inte är laktosfri. Att jag aldrig lär mig. Note to myself: ÄT INTE MER FIL!

Har varit uppe ett tag, har hunnit duscha och smörja in mig med min nya favorit lotion från LdB, någonting med silk.

Ska ta buseen om 40 minuter, ska ju självklart jobba en fin dag som denna, och imorgon och hela nästa vecka, och hela nästa helg. Hoppas det klirrar bra den 25:e.

Igår blev det inte mer action än snabba cash och torra småkakor. Filmer får tumme upp, torra kakor får en liten tumme upp. Jag kan inte påstå att jag hängde med i handlingen när vi snackar filmen men det bästa var ju JW, SÅ SNÖGG! mjao.

Fick min nya nalle igår också, amazing. Kan nu börja mobilblogga höhöh.

nä nu måste jag klä på mig och torka håret! har ni inget att göra idag kika förbi på DesignTorget vid kanalen.

tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0