solnedgång och pizza

Sitter nyduschad med en cider i näven och har precis tittat på solnedgång medans bobo spelar NHL på sitt xbox. Vi har nydligen delat en kebabpizza och det var najs!

Idag fyller min lilla katt 19 år. GRAUTULERUARR! Firade det genom att hämta upp henne och sen dra med henne på en roadtripp till limhamnsfältet där nike fick rastas. Åkte till Lieto i Limhamn och införskaffade varm choklad och kärleksmums. Satte oss på balkongen al'a mi casa(?) i solskenet och bara njöt, helt enkelt njöt.
Efter två timmar var katti röd och vi fick dra ner markisen, partypooper.

Åkte hem till henne och tittade på kungarna av tylösand. HUR KAN MAN ENS VILJA VARA MED I DET PROGRAMET?! Blir besviken på svenska folket. Fast skrattade lite när nemo nös jockboi i huvudet, tror vi såg det typ sju gånger. Det var rolet.

hmm, har även varit på rusta idag, skulle köpa toapapper för 19.90 men kom ut med ett kvitto på 421 kronor.
Dom hade rea på xbox spel och jag ville känna mig som en duktig sambo så jag köpte två stycken, stolt tjej.
Samt shampoo, tuggpinnar till nike, plåster och en fanta.

Nu ska jag och bobo snart köra igång ett två-mannaförkrök sen bege oss till beccs som har lite b-dayparty.

ja, dags för en flickas svåra val i livet, "Vad ska jag ha på mig ikväll?!"-dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0