summer love

Sitter och diggar till Justin Timberlake - Summer love och är lite yrvaken.
Har haft massor med mardrömmar inatt, katter som äter duvor levande, männiksor som kväver katter, människor som kvävde min gamla classmate chickan. Sen blir man jagad genom hela drömmer av en knubbig typ. Inte alls kul.

Då hjälper justin.

Ska snart köra hem till mami och papi och hämta nike, hon ska stanna hela helgen. Samt att jag ska till erikslust där några datorsnubbar sitter och pillar med datorer hela dagarna för att lämna in min ögonsten. Vad kan ett batteribyte kosta? Några hundra?

Sen frulllleee & hemmaspa.

Kommentarer
Postat av: Chickis

Haha vafan? Varför måsta jag va den som dör alltid haha

2010-10-09 @ 00:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0