torsdag

Åh vad det är tråkigt att bara sitta på sin rumpa i soffan och glo på tv dagarna i ända. jag har inga pengar, inga måsten, inget att göra. Det enda jag gör är att läsa löjliga bloggar och suktar efter nellys utbud.
Fick mina lönespec idag, caschar in 9.000 på måndag så då blir det faktiskt ett par skor och två klänningar från nelly. Så det så.

Sov ut till tolv idag, riktigt skönt. Känner mig helt utvilad, inga mörka ringar under ögonen eller dåligt humör.
Ska göra lite lunch men vet inte vad. Vill ha pytt i panna men har inte ägg.

Ska leta nytt jobb faktiskt. Har börjat tröttna på att sova på dagarna, ta mig till stan och sitta och ringa till otrevliga typer för att sen vänta på bussen i 20 minuter för att kunna ta sig hem till en pojkvän som har slitit hela dagen och är trött. Inte kul! Någon som har jobbtips? Ingen telefonförsäljning på kvällästid tack!

Ne nu måste jag sluta vara så negativ det är ju inte kul att läsa om hur tråkigt allt är. Ska leta jobb och unna mig en god lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0