you make me feel like I'm the only girl in the world

älskling.
Detta är till dig.
Du ligger bredvid och sover, antagligen drömmer du något fint om oss.
Du är vacker när du sover, fast det är du visserligen alltid.
17 månader är en ganska lång tid.
Jag kan säga att jag har nog aldrig varit lyckligare än vad jag är idag.
Att känna sig älskad är det bästa som finns, eller att älska någon som älskar en tillbaka är lite bättre.
Vem hade kunnat ana att vi skulle bli sambos för 17 månader sedan?
Men som vi alltid sagt, good times last forever och detta är bara början. 
Vi har en lång resa bakom oss med en ännu längre framför oss och jag ser fram emot varje steg med dig.


jag vill helt enkelt bara beskriva med ord att jag älskar dig jonathan ♥



always you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0