nudlar och flyttkartonger

Sitter på jobbet efter att ha jobbat i 8 dagar i rad, 7 dagar väntar. Fint.
Nudellunch made in the micro.
 
Att jag ska flytta hemifrån och bli sambo om några ynka dagar gör att det är lite roligare att jobba äv vanligt.
Har börjat packa ner sådant som jag inte kommer behöva andvända innan torsdag och ikväll åker det upp en hel bilaga med kläder och skor på tradera. Vi har inte tillräckligt många garderober för att fylla ut alla mina skönheter, tyvärr. Måste flera vändor till ikea, duschdraperi, bestick, handdukar, lakan, garderob (!), lampr. glas, kaffekoppar osv.osv. jag älskar det medans bobo kanske inte har samma kärlek till krims krams som jag ehehehe..

ja dom senaste dagarna har jag inprincipt levt på stand-by, vakna - äta - duscha - packa lite - jobba - film - sova - vakna - äta - dusha... men torsdag smäller det då ändras allt! Då ska det Målas också! woho.
Måste köpa färg också för den delen, och måla om möbler.

nu är lunchisen slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0