påskrivet och klart

Vaknade halv tio imorse, tänka sig att det känns som att gå upp mitt i natten. När man gick i skolan blev man överlycklig om man fick sova så länge. note to myself: gå upp tidigare!

Åkte till skomakaren och lämnade in skor för omklackning, satte mig med mammi på lieto och drack fika, mötte andu och millan och skrev på sista papperna om att betalning osv är nu helt klart! Nu är lägenheter vår! Nyckeln får vi ikväll WIE! Tyvärr jobbar jag ikväll men imorgon blir det tidig uppgång och börja måååla.

Nu ska jag snart hjälpa andy att flytta från vår blivande lägenhet till deras nya hus sen till stan hämta upp färg, lakan plus lite annat som jag köpte igår men inte orkade bära. Sen blir det jobb. Livet går i 110 varje dag nu.

Ska ut med nike nu innan jag sticker iväg.

Snart kommer det massa fina före/efter bilder på lägenheten för er som är nyfikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0