gynning

okej jag har bestämt mig, jag ska köpa en gynningtavla.
Hennes konst är rikitg girl-power.
Älskar hennes stil, budskap och färger.
Hon har sin konstutställning på ystad saltsjöbad under påsk.
Jag ska dit, så om jag får åka ensam. Fösöker tvinga med bobo men han verkar inte så intresserad.
Kanske får åka med farmor, hon gillar hennes konst ju.
Vet exakt vart jag ska ha tavlan, en stor färgglad klick i vårt vita hem.
dom ligger på 3.500 - 3.900 men åh jag vill verkligen ha en, jag ska ha en så är det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Ovin

Halloj Dude!



När i påsk har hon vernissage??? Det vill jag icke missa!



Kisses!

2011-04-07 @ 16:51:36
URL: http://beccinam.blogg.se/
Postat av: annapanna

Hej!



hon har sin utställning på ystad saltsjöbad 23-25 april :)



nä de får man icke missa!

puss.

2011-04-07 @ 17:29:34
Postat av: Abdirahmannatalie

Nice site, cool background. toni.

2011-09-06 @ 10:18:00
URL: http://abdirahmannatalie.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0