monday morning

still in bed.
Är ledig idag och bestämde mig för att ta en lugn morgon, hela dagen framför mig är fylld med tusen saker att göra.
Ett berg med disk, varför blir det alltid så efter en helg? Nästa helg blir det plastglas!
Ska häma nike, dammsuga, plocka undan, träna, ja och bara vara allmänt nöjd.
Tyvärr är det inte så fint som jag hoppades men ska ändå promenera hem och hämta nike tänkte jag mig.
Har iallafall varit en skön och fartfylld helg.
Igår var bobo och jag på cirkus, gus vad litet där är, när man var liten var det amazing stprt ju.
Men det var mysigt, vi var nog dom enda som var där utan barn faktiskt haha.
Kvällen avslutade vi med thaimat och taken på kanal 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0