sömnlös

klockan tickar mot ett och jag är inte ett dugg trött, nackdel nr 2 med att vara ledig.
Man blir pank och sömnlös.
Men man kan vara uppe sent och det är ju coolt.
Jag tog iallafall vara på min coola tid och har precis kommit hem från en date med katti som kom hem från Paris nu ikväll.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, kan ju inte gå och lägga mig för jag är inte trött.
Tittar på bilar.
Det vill jag också ha, en egen bil.
Ja det må vara onödigt och dyrt, men alla har ju bil?
Varför kan inte jag ha en bil då undrar jag?
Jag ska bannemig skaffa en bil också, in med en bil på vill ha listan.
I september blir det en hel del ändringar, då fyller jag 20 och då ska jag bli vuxen.
Då ska jag skaffa en bil och ett nytt kök.
ja så säger vi, so long bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0