vad hände igår?

jaadu, ännu en galen natt med katti & co avdankades igår.
Det blev en favorit i repris fast utan kb.
Nu är jag tillbaka i mitt fantastiska liv på riktigt, jag står på egna ben och tar mina egna vägar och beslut.
Vi började ett gäng tjejer på mascot och jag kände för att verkligen gå all in, inga gränser på varken alkohol eller kreditkortet. Vid ett blev det taxi till etagé där vi dansade så fantastiskt fint.
Tjejerna lämnade och jag hittade ett gamalt killgäng som jag shaekade med tills stängning.
Taxi hem och det blev inte många minuters sömn.
Nu ligger jag totalt död i min säng efter en roadtripp till ystad saltsjöbad för att titta på gynnings tavlor.
Fanns ingen som föll mig i smaken så kom hem utan konst.
Nu ska jag ta en välförtjänt powernap och sen blir det påskmiddag hos ma&pa.
Vågar inte titta på mitt konto heller för den delen.
Men man lever bara en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0