valborg

I år igen.
Denna dagen är endast en anledning till att supa sig full och leka pyroman.
Tänker absolut inte leka pyroman iallafall.
Igår blev det fredagsmys på friday's med ett gäng boys, en flaska vin senare drog vi till etagé och sen blev det hemgång vid tre.
Nu sitter jag och äter en home-made sallad och väntar på mina pears.
Ska städa ur lägenheten på allt tungt skit, typ trätrallen från balkongen.
Sen ska vi äntligen fixa min tv i sovrummet så den funkar, den har ju bara hängt där i  5 månader så varför stressa liksom?
Sen ska jag till amanda för grillning och sol i hennes trädgård för att sen dra oss vidare till dennis & co, sen får vi helt enkelt se vart kvällen tar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0