working woman

Har precis kommit hem från personalmiddagen, vuxenpoäng.
Satte oss som sagt i parken och spelade spel, drack rosé och myste.
Hoppade över staketet och satte och på debaser för att inta en god middag.
Satt kvar till halv elva då jag blev hämtad av mina fina vänner.
Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik och lallar med.
En del spekulationer har kommit fram om vad som har hänt med bobo min sambo, eller föredetta sambo.
En lång story kort, vi har gjort slut, han har flyttat ut men är fortfarande vänner. Det fanns bara ingen känsla kvar mellan oss som par/sambo.
Så nu har vi rett ut det med.
Nä om man skulle ta och gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0