face it baby

ligger i sängen och tar vara på min lediga dag till 100%.
Har legat här sen jag vaknade vilket var lite mer än två timmar sen, undantag frukosttillverkning och toalettbesök.
Har haft en fin & rolig kväll men fina vänner.
Fredagen bjöd på grönsaker och dippa, filmen dear john och mys med katti.
Lördagen bjöd på jobb sen avskedssmiddag för carro för att sen åka och skaka rumpa på slagt.
Hemgång i ösregn och sen jobb på söndagen.
Igår blev det wild and crazy girls night out med Sara och Therese, inget balkonghäng med tanke på vädret men drinkar och utgång.
Därav ligger jag här och vägrar röra på mig fast jag måste. Ska åka och handla mat sen hem till nike och göra henne sällis, middag hos ma&pa ikväll och det hela avslutar vi med massa tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0