heffa heffa

igår blev det en vild kväll, det är först nu jag börjar må som en människa igen.
Blev sushi med felicia sen balkonghäng i stormen med amandra, becks & linda.
Flyttade in till köket och drog igång lite förfestspel, sen tog det inte lång tid innan man var kung i baren.
Jag och linda tog en taxi till bååååten där vi dansade loss, när dom stängde drog vi vidare till etagé, varför hamnar jag alltid där varenda helg?
Träffade lite goa grabbs, shotade jäger och dansade på scenen, bra kväll.
Hemgång alltför sent och inte många timmars sömn heller för den delen.
Vaknade och det kändes som jag druckit mer än halva frankrike, huvudet vägde typ 200 kilo.
Drog mig iallafall ner och köpte frulle medans linda hämtade sin nya säng = jag får tillbaka min andra säng igen, yes!
Sen blev det ett besök på ikea och nu sitter jag i soffan och har precis käkat middag, fancy dinner? Nä falukorv och snabbmakaroner, barnmat.
Har en påse choklad, en påse naturgodis och en påse chips samt en burk mandarinklyftor, cravings eller vad?
Ska lägga mig i ett bad, ställa in ett bord och kolla film på datorn medans jag sakna men säkert kommer återgå till min normala männsklighet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0