sensommar

somnade alltför sent inatt, kunde inte sova, det var för varmt, tänkte på för mycket, gick på toa, va hungirg men orkade inte gå upp för jag hade precis gått upp för att gå på toa. Slutade med att jag kollade igenom ALLA bilder på datorn, tog väl sådär en och en halvtimme sen började ögonen bli tunga och sen när jag väl somnade spann mina drömmar loss. Har drömmt och så galet mycket, gammalt & nytt. Vaknade kallsvettig i småpanik halv sju.
Började tolv idag så jag somnade om ganska hårt. Jobbade till halv sju och nu har jag kommit hem, lagat laxsallad med sojabönor, kidneybönor, sparris och sweetchilisås. Snart kommer katti så blir det väl balkonghäng i kvällsolen.
Först en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0