talking to the moon

Ligger och nynnar på bruno mars - eh ja typ alla hans låtar. Har fastnat totalt.
Är nydyschad och ska snart inte sovläge, funderar på om jag ska föna håret eller om jag verkligen pallar gå upp och hämta hårfönen och riskera att väcka både linda och ceasar? näe, kör lufttorkning woho!
Idag blev det jobb, fick träffa den nya chefen som tar över för sofie nu när hon går på mammaledighet, kändes som en skön dam/tjej/kvinna, en bra chef.
Efter jobb åkte jag hem, käkade lax med sojabönor sen till gymmet och råsvettades, GÖTT!
Har börjat komma in i det där moodet som man är ute efter, när jag skiter i att tvätta för att gymma istället typ.
Imorgon har jag sovmorgon, börjar tolv.
Tänkte ändå gå up runt nio, köra monsterfrulle i sängen framför tv. Va sååå längesedan.
yes, bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0