update

hej bloggen!
har haft fullt upp nu hela helgen så har varit för busy för att hinna skriva ner allt.
So here we go!
Lördagen blev det som sagt sista dagen på jobb innan en veckas underbar semester.
På kvällen blev det lite stressigt, va hemma sex och hoppade in i duschen, slängde på mig kläder och fixade mig.
Tog en taxi till therese där det vankades förfest med brudarna.
Efter ett tag kom det lite grabbs och stämningen var på topp.
Tog taxi till slakthuset där avicii skulle spela.
Kvällen blev wild minst sagt, avslutades i en pool med drinkar och kom i säng vid halv sju. Helt underbart!
Söndagen blev lugn och fin, avslutades hos katti med sleep-over, film och mys.
Måndagen massa flängande, hämtade nike, viktiga to-do:s, sen kom becks över en stund.
Och idag hade jag sovmorgon till 12, sweet!
Jonte kom förbi med bk-mat och film, hejdå deff-vecka.
Nu är jag nyss hemkommen från en mysig kväll i stan med amanda, middag och fika.
Ligger i matkoma och kan verkligen inte flytta mig från soffan till sängen, illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0