wish you were by my side again

hej bloggen!!!
Ligger i sängen och tankarna spinner loss totalt, pms.
har kommit fram till att jag ska söka in till växjö univeritet till nästa år, back to school eller kanske ångar mig och leker to cool for school?
Men som det ser ut just nu ska jag söka in iallafall, har det som behövs och om jag klarar antagningsprovet så är det hejdå malmö & hej växjö.
Sen är det massa annat skit som jag ältar över.
Som sagt psm, kroppen fuckar ur alltför mycket.
Har iallafall haft en fin dag.
Va och kollade in mam & pap´s nya lägenhet nere på ön, känns lite motvilligt att lämna huset menmen.
Kommer bli så jäkla snyggt.
Sen blev det spa med felicia i tre timmar på victoria park.
Jaccuzzi, ångbastu, kristallbastu(?), vanlig bastu, ansiktsmask och mys.
Riktigt underbart!
Sen middag på balkongen och häng med rooooomien.
Nu ligger nike bredvid och sussar, ska göra detsamma och försöka få 8 timmars välbehövlig sömn.
Ska upp 9 och jaga frisörer, bye bye blondie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0