xxx

ännu en natt med alltför få timmars sömn som väntar, varför är jag inte trött?
Va ju skittrött när jag gick och la mig, för tre timmar sedan.
Ska upp om fem timmar, yez.
Imorgon är det fredag wuhu, ska hem till Sophie efter jobbet och bli bjuden på fancy dinner med vin och hela köret, så himla niiiice.
Sen får vi se om det blir utgång eller balkonghäng med min roomie.
Vi har iaf fått loss tummarna ur våra bakar och planerat vår sammanslagna b-daykväll.
Kommer bli fescht de luxe!
Så mycket fest det nu kan bli i ett vardagsrum i vårt cribb, kommer bli fett.
annnnnnars?
har suttit och kollat igenom mina gamla bilder, igen.
Saknar den gamla tiden lite, allt va så mycket enklare innan.
Man hade hela livet i en ask och visste precis hur allting skulle fixas och skötas, nu vet jag ingenting,mer än det jag har lite koll på, typ jobb & ..... ja jobbet har ja jäkligt bra koll på.
Och nu snackar jag skit, ska försöka sova nu.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0