1 dec

vilken julstämning!
Inte.
Det regnar är plusgrader, jag har inte julpyntat någonting alls och har inte druckit glögg.
Käkade en lussebulle igår, och har visserligen tryckt i mig x antal pepparkakor hehehe.
Men för att vara december är det kasst!

Kvällen igår blev wild and crazy och en av dom absolut roligaste på länge.
Jag åkte hem till chickan efter jobbet, cyklade till green mango och åt en magnifik middag nom nom nom!
Cyklade tillbaka och korkade upp en flaska rött, spelade 90-talsmusik och hade det bra.
Vid tolv var vinet slut och vi var pepp, började göra oss iordning för en utgång.
Cyklade till bååååten, gratis inträde cashing, stämningen var på topp och dansgolvet var fullt!
Trodde inte det om onsdagarna på båten men det var bättre än en helg nästan. 

När dom stängde hänge vi med ett gäng fotbollsdudes  på efterfest, det var lite lame så gick till centralen för att hämta cykeln igen, nattmat på donken för att sen stupa i säng 6 imorse. Vaknade upp och begav mig till jubbet.
Massor att göra idag, belönade oss med fika hoho.

Nu ska jag ta en dusch för att sen sova i en nybäddad säng, sweet sweet life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0