dan före dan före dopparedan

Och jag ligger inne med noll julkänsla, har inte ens hunnit reflektera över att det är julafton iövermorgon.
Jag vill nog inte ha julafton för det är sista dagen jag ser ma & pa innan jag kommer hem i april eftersom dom reser bort på lördag.
Har världens finaste vänner som erbjudit sig att jag får vara med på julafton, that's what friends are for!
Det blir dock jul hos faster som ändå bor i närheten.

Igår blev det partyparty, lill-lördg stod på listan och jag var peppad.
Amanda och chickan var inte lika peppade men jag peppade själv, drack lite vinofino med amanda på kvällen för att sen bli körd till lilla torg där jag mötte upp dennis & co, tog oss till båten och dansade loss några timmar innan det blev BK och sen taxi hem.
Lyckades trycka i mig både en hambugare och 6 chilicheeees, mådde inte tipp topp imorse. 

Nu sitter jag nyduschad och luktar awesome!
Ska snart ta mig hem till dennis för en myskväll de luxe med surprice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0