fade into darkness

Idag var det sista dagen på DesignTorget för den här gången, känns riktigt skummt att vara arbetslös nu ett tag.
Men jag ljuger om jag säger attdet inte ska bli skönt med ledighet, inga tidiga väckarklockor eller sena bussar på morgonen.
Va jäkligt trött och lite småsliten, men sista dagen idag vilket innebar att vi firade inatt.

Började hemma hos chickan med en kebabrulle dirr efter jobbet, började peppa igång efter en dusch och muzic.
Tog oss till jessica vid halv tio för att prepartaja med några tjejer, det blev en bra förfest so to say.
Tog taxi till båten där det var bra drag!
Träffade på en hel del kända ansikten och hade det jävligt roligt, inte en enda drink slank ner heller, credd!
Tog oss till Harry's för att fortsätta kvällen, även där sprang jag på en del oldies.
Vid halv fem mötte jag upp dennis, gick till max för att sen ta en taxi till honom och decka på 2 sekunder.

Va sådär pigg på jobb imorse.
Klockan halv sex låste vi butiken och jag åkte hem nöjd och trött.
ma & pa kom hit för att hjälpa mig flytta ner den ena sängen och borra upp en list.
Det står kartonger och påsar i hela lägenheten nu men jag oooorkar inte ta tag i det nu.
Tänkte gå och lägga mig, göra en sål med popcornis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0