imorgon imooorgon

Flyttar jag hem till mami och papi i en vecka.
Klockan ett kommer Tomas som ska hyra min lägenhet för att hämta nycklarna och flytta in.
Vilket innebär att att allt ska vara tipp topp.
Inte okej att amanda frågar om jag snösprayat en hylla, det var damm hehehehe.
Diska och dammsuga, städa toaletten och plocka ner allt mitt i källaren.

Jag skulle gjort allt detta idag men hamnade på Nova Lund med amanda till halv sju istället, så mycket roligare.
2000 spänn fattigare men nu är inprincip allt inför resan klart, ska bara köpa en minidator så är jag fit for fucking fight!

Blev en myskväll hos becks med tt och giiiirltalk på balkongen, skamm den som ger sig bara för att det är 2 grader ute. 

Ska fixa det sista sen nanna för att gå upp tidigt imorgon och köra städrace, orkar inte ikväll!
Ska ta disken, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0