lazy day

Jag borde vara halvvägs in i garderoben eller stöka runt med flyttkartonger nu.
Jag ligger i soffan hos mami och papi och känner inte alls för att ta tag i packningen alls, vet inte vart jag ska börja ju.

Sov ut till halv ett idag, välbehövligt efter 13 dagars jobb och alltför lite sömn.
Tog mig till ma & pa för att hämta nike, jag kom hit för en och en halv timme sen, ska röra mig snart!

Tänkte bara köra en liten helgresumé.
I fredags vart det jobb och KAOS i butiken, fula danska ungar som förstörde både det ena och det andra, uppsnoffsade kärringar som läxade upp en i presentinslagning och en hel del glada julklappshandlare.
Blev hämtad av dennis vid sju för att åka hem till hans parents, fredagsmiddag och idol.
Vid tolv fick vi skjuss hem till mig och tog fram boxen och lyssnade på musik fram till halv 4.
Lördagen innebar jobb, åh vad trött jag var!

Blev hämtad halv fyra av mami & papi, körde till lund och checkade in på hotellet, blev en kvarts powernap.
Snabbdusch för att sen bli fabolous!
En snabbdrink i hotellbaren men familjevänner, promenerade till Grand Hotell vid halv sju där det delades ut champange och mingel.
Fick äntligen träffa felicia som kommit hem från Boston för att fira hennes pappa som fyllde 50 och arrangerade en monsterfest på just Grand.
Kvällen fortsatte i lyx och vällevnad med hummersoppa, fina tal, liveband, öppen bar och många många skratt.
Jag gav upp vid halv två, jag gick bland dom första, dagens ungdom.

Söndagen bjöd på en fin hotellfrulle för att sen bege sig till jobbet, kvällen spenderade med dennis på  VESPA för middag och sen i sängen för film.

Nu ska jag faktiskt röra på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0