sentimental

Sitter nuduschad i köket och lyssnar på adele samtidigt som jag frenetiskt suger på mina tummar.
Gjorde en soppa till middag som innehöll chilli, jag har aldrig i hela mitt liv använt mig av chillifrukst innan.
Rensade den med tummarna, inte bra tydligen.
Nu har det satt sig under naglarna och det svider så sjukt mycket!

Har haft gråtterapi med mig själv ikväll, true story.
Sen jag var liten har jag tyckt det är skönt att gråta ut haha, wierd chick.
Har lyssnat på ballader, kollat gamla bilder, tänkt, läst gamla mejl och ja gråtit.
Låter som jag är något freak men ja. 
Blir så härligt trött av det.
ja... haha.

Ska lägga mig i sängen och läsa innan jag sover.
inget mer dator-i-sängen-innan-jag-ska-sova nu!

shit vad nördig jag låter.
whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0