so amazing

Idag har det varit en sådär jävligt effektiv dag!
Jobbat, åkt och hadlat mat, lagat mat, kört igång en tvätt, städat badrummet inkl rensat och kastat gamlat skit, rensat lådor, börjat packa, julpyntat, fixat tid för vaccination tills imorgon, skrivit en checklista inför avgång.

Hittade min gamla kamera i letandet och satte i batteriet i laddning, nu funkar den woho!
Så svårt var det att fixa den "trasiga kameran" ja.
En utgift mindre. 

Fixade en ny hemförsäkring igår, inkl reseförsäkring.
Istället för nästan 4.000 så hamnade det fint på ca 1.200, how awesome?!
Så reseförsäkring och kamera fixat - CHECK!

Hittade min gamla minneslåda när jag städade också, va nära på att slänga men nä den ska sparas!
Kommer ångra mig när jag blir äldre om jag kastar, så icke.

Tänk att jag bara ska bo kvar i lägenheten i 13 dagar till, jag slutar på designtorget om 11 dagar och flyr landet om 20 dagar.
Resfeber - CHEEEEEEEEECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0