they don't know about me and you

Resenerverna börjar ta till nu.
Har packat ihop alla kläder och alla skor nu, ska börja packa ner allt annat skit nu åhåhåhåhåhåh.
Fick good news på jobbet idag, jag är mer än välkommen tillbaka när jag kommer hem i april woho!

Igår blev det middag hos the boss, pasta pesto, personalmöte, glögg, panacotta, lite vinofino och alltmänt mys.
Har helt klart dom bästa kollegorna man kan ha.
Tog bussen hem till dennis vid halv ett, han satt snällt och väntade på mig.
Imorse blev jag väckt med en kopp kaffe halv tio, awesomeness.

Jobb till halv 8, sitter nu hemma och ska snart in i duschen för att sen fortsätta packa ner mitt liv i kartonger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0