Dag 01 – Presentera mig själv

Vem är jag?
Jag heter Anna Malmhagen, uppväxt med mamma, pappa & hund i malmö.
Bosatt i Limhamn i en två med min pojkvän jonathan.
Jobbar på Designtorget i stan och blablabla.
Okej, the real deal.
Jag hatar allt som har med "svensson" att göra, volvo, ville, vovve, vagn.
Nä jag är mer intresserad av äventyr isåfall.
Jag älskar att resa, upptäcka och utforska.
Växte upp som ensambarn och fick turen att få föräldrar som hade samma intresse.
Eftersom jag var/är ensambarn fick jag en bra familjerelation, all the focus on me.
Bortskämd? Vissa får väl tycka det men jag vet inte. Inte curlingbarn iallafall.
Jag är nog en ganska vanlig person.
Jag är ingen knarkandes bög som äter barnmat och plågar små chiuauor.
Jag är ingen fjortis som är tvåbarnsmamma med ätstörningar.
Jag är ingen framgångsrik utlänning som har ställt upp i realitytvprogram.
Jag är inte heller någon superspacklad, blonderad egenföretagare som äter hummer dagarna i ändå.
Shit jag är nog ganska svensson ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0