Dag 03 – Mina föräldrar

My parentos!
Jag har världens bästa föräldrar faktiskt.
Mamma Cecilia och Pappa Jens.
Varmhjärtade, barnsliga, roliga, snälla, omtänksamma, hjälpsamma, underbara.
Jag känner faktiskt inte många som har det bandet mellan sina föräldrar som jag har till mina.
Visst var det starkare när jag bodde hemma.
Pappa och jag kunde dela ett paket glass mitt i natten och titta på golf på tv.
Mamma och jag kunde sitta och massera varandras fötter i flera timmar och bara vara.
Nu blir det mest telefon och söndagsmiddagar.
Men gud vad jag avgudar mina föräldrar.
Dom har varit lyckligt gifta i 21 år och aldrig bråkat, så vill jag också ha det när jag blir stor.
älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och vi avgudar dej hjärtat, du är vårt mirakel!

2011-02-17 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0