Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Jag jag fick redapå att jag skulle dö imorgon, eller inte just imorgon men om jag fick reda på det ett dygn innan så skulle jag...
- tömma mitt sparkonto.
- åka till mina föräldrar och äta en massiv frukost med allt och tittat i fotoalbum!
- jag skulle ta bilen till stan och köpa en löjligt dyr klänning.
- träffa upp mina kompiar och hängt runt och skrattat åt allt och inget.
- bjuda på lunch.
- åka hem till bobo och tagit vara på varandra, ingen tv!
- tagit ett bad men jättemycket badskum och sen klätt på mig min löjligt dyra klänning.
- ätit sushi med bobo och mina vänner för att sen ha en redlös kväll i malmö/köpenhamn.
Jag har inte lämnat malmö för att åka någonannanstans, det hade tagit för mycket tid av ens sista dygn.
Det kanske märks att jag har tänkt på denna frågan en del.
Vi hade det i skolan och jäklar vad det malde till i skallen.
Jag kom fram till att jag ville ha en enkel dag, inget överdrivet eller omöjligt.
Jag skulle vilja vara med mina nära och köra och gjort det jag tycker är roligt.
Jag menar, dom som säger "jag skulle bjudit med alla mina vänner till thailnad" ja men lycka till, resan tar minst 12 timmar. halva dygnet borta, hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0