Dag 07 – Vänner

friends friends.
Är man 19 år har man gått till & från ganska många vänner.
Jag har inte sådär jättemånga ytliga vänner utan har mina närmaste och finaste.
Katti och jag är ju lite som helan & halvan, ying & yang, chips & dippa.
Vi passar bra ihop.
Vi har kännt varandra i 11-12år med på & avhopp inom vänskapen.
Nu sitter vi liksom fastklistrade och oskiljaktiga.
Sen har vi Felicia som är min äldsta och mest trogna vän, hon är ute på en jordenrunt resa nu och att sakna någon så mycket som jag saknar felicia trodde jag inte gick.
Sen har vi fina amanda, nina, becki, nattis, sophie, bobo & mami/papi.
Vänner kommer och men de äkta består.
True story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0